NJU zeszło z tonu. Po mailu z informacją o nieuczciwych praktykach i UOKiK odpisali:
"wszystkie informacje dotyczące danej reklamacji zostały Panu podane w
poprzedniej korespondencji. Natomiast w ramach dobrej współpracy zdecydowaliśmy
się przesłać Panu oczekiwany bon. Gdy przesyłka zostanie doręczona, proszę o
informację zwrotną w danej sprawie."
Pewnie zbyt duża ilość osób ich męczyła i obawiali się czarnego PR
Ja także nie dostałem voucheru. Skontaktowałem się NjuMobile i odpisali.
Promocja "nju z Grouponem" obowiązywała od 20.05.2014r. do 31.05.2014r.
Zamówienie o numerze XXXXXXX zostało złożone w dniu 19-05-2014, czyli poza
okresem obowiązującej promocji, dlatego też bon nie został Panu przesłany.
W opisie zakupionego vouchera z gruponu, nie ma żadnej informacji, że promocja obowiązuje w dniach 20-31.05.2014.
"wszystkie informacje dotyczące danej reklamacji zostały Panu podane w
poprzedniej korespondencji. Natomiast w ramach dobrej współpracy zdecydowaliśmy
się przesłać Panu oczekiwany bon. Gdy przesyłka zostanie doręczona, proszę o
informację zwrotną w danej sprawie."
Pewnie zbyt duża ilość osób ich męczyła i obawiali się czarnego PR